人気ブログランキング | 話題のタグを見る
頑張れ!OL!
july715.exblog.jp
Top
★仕事帰りのiPod★
2004年 11月 23日 |
★仕事帰りのiPod★_a0035361_0154135.jpg

またしてもこんな時間!(>_<)

で、こんなカンジ!
ずっとリピートしてマス。(笑)





♪Wonderful World/平井 堅





Baby chocolate, honey & little pink marshmallow
どんなsweetsもかなわない
Baby You are late, honey I'm waiting for mellow
君は僕の奇跡

ここへ来て僕を抱いて
心臓の音 見せて
世界のすべてになって

What a wonderful time
Wonderful night
まためぐり合えるなら
Wonderful life
Wonderful love you are
君の中でwonderful world

Baby meltin' caramel (I know you're my only) peach jam
どんなsmoothもかなわない
Baby You are sweet my dream I'm waiting for you to come
君は僕の奇跡

もっとそばで夢を見せて
新しい夜を見せて
世界のすべてになって (Baby never ever stop makin'...un...)

What a wonderful time
Wonderful night
愛しさの名で呼ぼう
Wonderful life
Wonderful love you are
君の奥でwonderful world

What a wonderful touch
Wonderful kiss
その指を絡ませて
Wonderful life
Wonderful love you are
繋がれよう…wonderful world

ここへ来て僕を抱いて
何度も忘れさせて
僕が覚えてたことを
僕の知らないことで…
(Baby stay with me all night long)

君の中でwonderful world

What a wonderful time
Wonderful night
まためぐり合えるなら
Wonderful life
Wonderful love you are
岩の中でwonderful world

What a wonderful touch
Wonderful kiss
愛しさの名で呼ぼう
Wonderful life
Wonderful love you are
君の奥でwonderful world

I wanna feel so sweet... tell me that you want me
You gonna give me some good... feel it so good
I wanna feel so right... show me that you love me
I just know what's wonderful love



<< 負け犬の遠吠え ページトップ 渋滞中! >>
XML | ATOM

会社概要
プライバシーポリシー
利用規約
個人情報保護
情報取得について
免責事項
ヘルプ
Pink Nit Skin by Sun&Moon